Onze proeftuin & projectpartners

Om ervoor te zorgen dat die hulpmiddelen goed aan blijven sluiten bij de gebruikers en op een passende wijze geïmplementeerd worden, werken wij samen met deskundige organisaties. Hieronder vind je een overzicht van onze projectpartners bij zorginnovatie, digitale communicatie, productontwikkeling, projectmanagement, opleiding en training.

Sjaloom Zorg

Project 'Complexe zorgvragen'

Cliënten met een intensieve en/ of complexe ondersteuningsvraag, ervaren meer kwaliteit van leven, functioneren beter door toegepaste begeleidingsmethodieken en ontvangen van Sjaloom Zorg die zorg en ondersteuning die zij nodig hebben.

Samenwerken met Cody

MijnCody wordt ingezet als digitaal hulpmiddel om kwaliteit van leven van cliënten te verhogen, door de eigen regie te versterken en hen een direct stem te geven in hun eigen ondersteuningsplan.

Avans plus

Werken aan 'Kwaliteit van leven'

Na het bepalen van het vertrekpunt in de visie op kwaliteit van leven, start een leergang over kwaliteit van leven met opleidingsmodules. Medewerkers nemen de juiste specifieke theoretische kennis tot zich, om de juiste methodieken te leren en hoe te kunnen passen.

Samenwerken met Cody

MijnCody wordt ingezet als digitaal hulpmiddel om kwaliteit van leven van cliënten te verhogen, door de eigen regie te versterken en hen een direct stem te geven in hun eigen ondersteuningsplan.

Reinaerde

Gaan voor cliëntregie

Regie krijg je niet van iemand, maar je hebt het of je kunt de regie nog pakken. In een pilot wordt onderzocht hoe we cliënten in staat gesteld kunnen worden om zelf regie te pakken op hun leven (met zorg) van intakegesprekken tot en met het uitstroomproces.

Samenwerken met Cody

MijnCody wordt ingezet als digitaal hulpmiddel om in de begeleidersrelatie te kunnen komen tot een volwaardig partnerschap tussen cliënten en hun totale ondersteunende netwerk.

Het verhaal van Elena

MijnCody is een prachtige gesprekstechniek. Voorheen sprak ik natuurlijk ook met cliënten over hoe het gaat, maar de app gaat een laag dieper. Er komt hele waardevolle informatie naar boven. Zo gaf een cliënt aan dat het zijn grootste wens is om nog eens bij zijn broer in Brabant op bezoek te gaan. Dat is iets waar je normaal gesproken helemaal niet achter komt, simpelweg omdat het niet in me opkwam het te vragen. Door zo'n verzoek te realiseren, vergroot je de kwaliteit van leven. Dat is nou precies waar wij de app voor gebruiken. De app zorgt voor verdiepend contact met de cliënt en ze waarderen deze aanpak: Een cliënt wilde per bezoek twee van de acht te behandelen onderwerpen bespreken, zodat ik nog een keer langskom. Hij vond het geweldig dat hij zelf op de tablet aan kon geven hoe hij zich voelde. Voor zulk soort momenten doe je het!

Groetjes Elena Guiljam, zorgkundig coach

Wilt u ook samenwerken met Cody?

Wilt u zich samen met Cody sterk maken, om mensen in hun kracht te zetten en verbinden aan het eigen (sociale) netwerk met een gebruiksvriendelijk digitaal hulpmiddel? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Usability

Cody specialiseert zich in Usability (gebruiksvriendelijkheid) van digitale hulpmiddelen voor mensen met een beperking en/ of bijzondere uitdaging. Wij vertalen uw vraag (behoefte) naar een gebruiksvriendelijk digitaal hulpmiddel. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Afspraak maken?