Proeftuinen & Projectpartners

Om ervoor te zorgen dat onze software goed aansluit bij gebruikers en op een passende wijze geïmplementeerd wordt, werken wij samen met ervaringsdeskundigen en deskundige organisaties. Hieronder vind je een overzicht van projectpartners bij zorginnovatie, digitale communicatie, productontwikkeling, projectmanagement, opleiding en training.

KWF kankerbestrijding

Behoeftepeiling: Betere kwaliteit van leven

In een samenwerking met KWF en het team Betere Kwaliteit van Leven, wordt MijnCody doorontwikkeld, zodat we een behoeftepeiling kunnen uitvoeren onder (ex)patiënten voor het gebruik van dit hulpmiddel.

iPH

Positieve gezondheid met MijnCody

iPH krijgt een eigen platform in MijnCody. Deze bijzondere samenwerking tussen KWF, iPH en Cody maakt dat ‘Positieve Gezondheid’ met MijnCody ingezet kan worden om kwaliteit van leven te verbeteren.

Sjaloom Zorg

Project 'Complexe zorgvragen'

MijnCody wordt ontwikkeld voor cliënten met een intensieve en/ of complexe ondersteuningsvraag. Door eigen regie te versterken en hen direct een stem te geven in het eigen ondersteuningsplan, ervaren zij meer kwaliteit van leven.

Avans plus

Werken aan 'Kwaliteit van leven'

Na het bepalen van het vertrekpunt in de visie op kwaliteit van leven, start een leergang over kwaliteit van leven met opleidingsmodules, aanvullend aan en ter bevordering van de implementatie van MijnCody.

Reinaerde

Pilot: Partnerschap

In een pilot wordt onderzocht hoe MijnCody kan bijdragen als digitaal hulpmiddel om in de begeleidingsrelatie te kunnen komen tot een volwaardig partnerschap tussen cliënten en hun ambulante begeleiders.

Het verhaal van Elena

MijnCody is een prachtige gesprekstechniek. Voorheen sprak ik natuurlijk ook met cliënten over hoe het gaat, maar de app gaat een laag dieper. Er komt hele waardevolle informatie naar boven. Zo gaf een cliënt aan dat het zijn grootste wens is om nog eens bij zijn broer in Brabant op bezoek te gaan. Dat is iets waar je normaal gesproken helemaal niet achter komt, simpelweg omdat het niet in me opkwam het te vragen. Door zo'n verzoek te realiseren, vergroot je de kwaliteit van leven. Dat is nou precies waar wij de app voor gebruiken. De app zorgt voor verdiepend contact met de cliënt en ze waarderen deze aanpak: Een cliënt wilde per bezoek twee van de acht te behandelen onderwerpen bespreken, zodat ik nog een keer langskom. Hij vond het geweldig dat hij zelf op de tablet aan kon geven hoe hij zich voelde. Voor zulk soort momenten doe je het!

Groetjes Elena Guiljam, zorgkundig coach

Wilt u ook samenwerken met Cody?

Cody specialiseert zich in Usability (gebruiksvriendelijkheid) van digitale hulpmiddelen voor mensen met een beperking en/ of bijzondere uitdaging. Zo nodig vertalen wij uw vraag (behoefte) naar een gebruiksvriendelijk digitaal hulpmiddel. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Afspraak maken?